środa, 26 czerwca 2013

Sweterek z koralikami i spódniczka z warkoczami dla lalki

  Drugi zestaw ubranek dla lalki ozdobiłam wrabianymi brązowymi koralikami. W pierwszej kolejności zrobiłam spódniczkę ozdobioną warkoczami i wzorem perłowym. Nabrałam 100 oczek (+ 2 oczka brzegowe), a po osiągnięciu wymarzonej długości zredukowałam oczka o połowę. W pasie wprowadziłam wzór ściągaczowy, aby spódniczka dobrze się dopasowywała. Na samym końcu zrobiłam delikatny kremowy dół. 
  W przypadku sweterka rozpoczęłam od zrobienia warkocza wokół ramion. Następnie zrobiłam przód i tył w które wrabiałam koraliki. Podobnie postąpiłam z rękawkami.  Ostatnimi etapami było zrobienie dekoracyjnych plis. Pierwszy zestaw możecie oglądać TUTAJTUTAJ. Ostatnie zdjęcia to warkoczowa fryzura. 




























11 komentarzy:

  1. fajne ubranko,myślę,że wiele kobietek w takim by chodziło,nie tylko lala:) a warkocz świetny,bardzo pracochłonny chyba.

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny komplet dla lalki...slicznie to robisz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ta lalka jest wystrojona, tylko pozazdrościć - piękny komplecik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne ciuszki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w szoku, to lalce można wydziergać takie cuda? Rewelacja:)) Ala

    OdpowiedzUsuń
  6. Lady in red fajna :-) ale warkocze to jest to :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny ten komplecik dla lalki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudności -jesteś mistrzynią !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda tworzysz. Podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń