poniedziałek, 24 czerwca 2013

Wzory norweskie dla lalki

  Stworzyłam trzycześciowy komplet dla lalki składający się z sukienki, sweterka i czapeczki. Sukienka na ramiączkach, świetnie komponująca się z białym ubrankiem (ZAPRASZAM TUTAJ), to połączenie kolorów bordowego i białego, które tworzą norweskie wzory.
 Sweterek na ramionach ozdobiłam warkoczami, a biała czapka ozdobiona jedynie wąskim bordowym  paskiem jest wykonana wzorem patentowym. Cały komplet powstał na drutach 4 mm.



















17 komentarzy:

  1. zajefajny komplet, zazdroszczę tej małej ;) Pstro

    http://plucadlajustyny.pl/?lang=en

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne,cudne ,zachwycające :"DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokotku:) przepiękny komplecik!!! Widzę, że kochasz robić na drutach!!! Jakby Ci tak schować włóczki i druty to chyba byś się zapłakała:) Fantastycznie robisz na drutach!!! Profesjonalistka z Ciebie!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje lalki to mają dobrze - takie cudne ubranka im robisz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny zestaw ubranek dla strojnisi!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj,
    Uroczy komplecik :-)
    Ja mam w planach rękawiczki z takimi wzorami, ale jak znaleźć na to czas?
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny komplet. pasowałby na moje szyte lalki :) ale drutowe ubranka to chyba w sezonie zimowym uruchomię

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś chciałam zrobić coś podobnego dla lalek, bo córcia naciskała, ale nie zdążyłam. Ania po prostu wyrosła z lalek i wszystko wylądowało na strychu.
    Komplecik bardzo ładny.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny komplecik. Kiedyś chciałam coś podobnego wydziergać ale córcia wyrosła i wszystkie lale wylądowały na strychu.
    serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne. Taki wzór i z takich kolorów bym chciała czapkę i szalik. Justyna

    OdpowiedzUsuń