czwartek, 4 lipca 2013

Metamorfoza - poduszka z wzorami norweskimi




 Uwielbiam metamorfozy, a najlepsze pomysły wpadają mi do głowy, gdy zaczynam czystki w szafie. Nie inaczej było tym razem.


  Kiedy zaczynałam przygodę z wzorami norweskimi, poddałam metamorfozie torebkę (ZAPRASZAM TUTAJ). Postanowiłam odpruć fragmenty z żakardami i zaczęłam szukać dla nich nowego przeznaczenia. Pomysłów było kilka. Zastanawiałam się nad igielnikiem, poduszką dla lalek i kiedy ta ostatnia wersja miała doczekać się realizacji, pomyślałam o poduszce dekoracyjnej. Do dyspozycji miałam 5 fragmentów, które zaczęłam ze sobą zszywać. Do wypchania poduszki wykorzystałam szalik. Metamorfoza łatwa, lekka i efektowna.


















15 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta poduszka. Uwielbiam wzory norweskie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podusia jest bardzo fajna, ale nie szkoda Ci było takiej ślicznej torebki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszka jest rewelacyjna! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja metamorfoza efektowna jest na pewno!!! Nie ma co do tego żadnych wątpliwości, ale czy taka łatwa to nie wiem... ;) Norweskie wzory nie wyglądają wcale na łatwe... ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :) Ale szkoda mi torebki, bo bardzo mi się podobała -moja ulubiona ;]
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, będą kolejne :)

      Usuń
  6. Fajna jest ta poduszka ! :)

    Pozdrawiam
    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalik, jako wkład do poduszki. Ciekawy pomysł. Efekt świetny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te Twoje metamorfozy :-) bardzo mi się podoba różne wykorzystanie tej samej robótki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł i świetnie zrealizowany. Podusia pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. ło matko ile fajnych rzeczy widać na zdjęciach!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna podusia :-) Ale te kremowe z warkoczami... Boże dlaczego ja mam 2 lewe ręce do drutów?! :(

    OdpowiedzUsuń