niedziela, 27 października 2013

Pierwsze kroki - szary szal z kapturem


Czwarty w historii szal z kapturem. Tym razem skupiłam się na włóczce Opus Mimoza Natura 100 g/330 m, 100 % akryl i standardowo zastosowałam druty 5,5 mm. Cały szal został stworzony za pomocą nitki podwójnej. W porównaniu do wcześniejszych szali zmniejszyłam liczbę nabranych oczek o 8, czyli nabrałam jedynie 40 oczek w tym dwa oczka brzegowe. Na cały szal przerobiłam 312 rzędów. Nie wiem czy jest to już ilość wystarczająca ponieważ przy wcześniejszych szalach z kapturem wykonywałam 336 rzędów. O tym wszystkim przekonam się dopiero po wykonaniu kaptura. Ponownie miałam pomysł, aby rozpocząć wyrabianie kaptura z szala minimalizując tym samym szycie, ale jeśli okalałoby się, że szal jest za krótki, to zamiast odjąć sobie pracy, wydłużyłabym drogę do wymarzonego celu. 

11 komentarzy:

  1. Solidny a przy tym bardzo uroczy. Widziałam u Ciebie wiele warkoczowych kombinacji i mogę stwierdzić, że mogłabyś zostać specjalistką w tej dziedzinie. W każdym razie, jeśli będę miała jakiś "problem warkoczowy", to na pewno zwrócę się do Ciebie o pomoc. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tam wietrznie u Ciebie! a szal piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ładny jest ten szal. Piękny wzór. Uwielbiam twoje warkocze. Gdzie ten dworzec. Mam sentyment do małych dworców. Nie wiem dlaczego. Napisz mi, choćby na maila, aż mnie ściska przez ciekawość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, odpowiedziałam na maila :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Widzę że będzie świetny szalokaptur ,bardzo ładny kolor lubię wszelkie odcienie szarości .
    Super
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle świetny wzór! :) wygląda naprawdę pięknie. Nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się opanować druty na takim poziomie :) bo już 2 tygodnie meczę się z jednym beretem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne szpilki :)!!!! I szal oczywiście też ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny szalik, wzory ma piękne -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska stylizacja.
    Lubię te Twoje warkocze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szal ma piękny wzór. Genialne szpilki ♥

    OdpowiedzUsuń