sobota, 28 grudnia 2013

Komplety dla bliźniaczek


  Projekt, który wymagał wiele prucia, chwil zwątpienia i który tak naprawdę sprawił wiele satysfakcji. Mimo wszystko już za nim tęsknię i z chęcią wydziergałabym kolejny, który nie byłby już obarczony tyloma błędami. Skrupulatnie wszystko zapisałam, aby ominąć etap prucia. Projekt powstał mimo głosów typu:" Już lepiej kup gotowe sukienki :)", które tak naprawdę jeszcze mocniej mnie zmotywowały.

Poszczególne etapy tworzenia:
Dwie sukienki - rozdział I
Dwie sukienki rozdział II czyli ach te rękawki
Skomplikowany w swej prostocie bucik
Opaski z kwiatkiem








12 komentarzy:

  1. wspaniałe komplety.Takich nigdzie nie kupisz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kup - co za pomysł! One są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe szczęście, że nie posłuchałaś i nie kupiłaś jakiejś chińszczyzny. Te komplety są po prostu prześliczne i niepowtarzalne a ile w nich zapału i serca osoby która je dziergała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Możesz zrobić kolejne i ogłaszać je na sprzedaż jako kompleciki do Chrztu :) Szkoda, że moja córcia już większa, bo bym wolała kupić od Ciebie taką sukieneczkę na Chrzest, a nie tą co miała...
    Cudeńka :)
    Pozdrawiam Izabela-Scully

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo, sukieneczki z dodatkami wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne sukienki w komplecie :) dobrze, że się nie poddałaś i podziwiam za to bo ja chyba dawno rzuciłabym je w kąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe wyszły te kompleciki! Mają w sobie to coś!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Satysfakcja na pewno nieziemska:)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne
    Wytrwałość popłaca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komplecik jest prześliczny :) Bardzo mi się podoba :) W ogóle siedzę sobie na Twoim blogu, oglądam te prace i jestem oczarowana jak śliczne rzeczy wychodzą Ci na tych dartach :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Oliwka :)

    OdpowiedzUsuń