czwartek, 9 stycznia 2014

Buciki z wzorami wrabianymi


 Tym razem wzory norweskie w minimalistycznej formie zadebiutowały na bucikach. Zdecydowałam się na odwijany mankiet, przy czym wzorek znajduje się tylko na części odwiniętej i na wierzchniej stronie bucika. Przy tego typu bucikach ważne jest, aby w momencie wykonywania wierzchu, mankiet był lewą stroną do nas. W przeciwnym wypadku po wywinięciu mankietu możemy sie mocno zdziwic, a nasz wzór norweski schowa się pod jego zgieciem. 
 Boki to zwykły ściagacz pojedynczy, a spód ścieg dżersejowy prawy połaczony ściegiem dziewiarskim.










25 komentarzy:

  1. Buciczki świetne, a mnie zauroczył ten motylek , bo ja jestem na etapie broszek, może masaz jakieś wzory na broszki z włoczki ? to na pisz na tmacek@o2.pl pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylek to dzieło Gugi http://jadzidka.blogspot.com/. Niestety nie znam wzorów pozwalających stworzyc włóczkowe broszki, co nie oznacza, że kiedyś sama jakiejś nie zaprojektuję :)

      Usuń
  2. Szczęściarz z tego Filipa, buciki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne buciki - gratuluję pomysłu i wykonania! Uwielbiam wzory wrabiane, swego czasu robiłam ich bardzo dużo. Twoje udziergi coraz bardziej zaczynają mnie inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam wzory wrabiane, mimo wiecznie platających się nitek :)

      Usuń
  4. Nie wiem dlaczego , ale skojarzyły mi się z małą Marit Biergen, milusie buciki pozdrawiam cieplutko!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie,aż by się chciało mieć dla kogo takie zrobić:)))Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Ale malutkie! Piękne są. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne. Motylek jest cudowny. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylek to dzieło Gugi http://jadzidka.blogspot.com/

      Usuń
  8. Cudnie buciczki Ci wyszły. Fajnie wygląda ten ściągacz dookoła. Ja ten wzór bucików tyle razy modyfikowałam, ale ani razu nie wpadałam na to, by ściągaczem robić dookoła. Zresztą wpadnij do mnie, to zobaczysz na bieżąco, bo właśnie umieściłam tam swoje kapciochy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziutkie są te buciki; a od czego zaczynasz dzierganie ? Od cholewki?
    Mam nadzieję , że nie będziesz mieć nic przeciwko jeśli zrobię podobne ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało korzystaj z moich podpowiedzi. Buciki zaczynam dziergac od mankietu.

      Usuń
  10. Przepiękne! !!
    Jak"cudne manowce"

    OdpowiedzUsuń
  11. Códeńka :)
    Jeśli można poproszę o wzorek (krok po kroku). Może by mi coś wyszło dla lalki :)
    Pozdrawiam Izabela
    scully16@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cud, przez "Ó"... Ale gafa :(
      Pozdrawiam Izabela :)

      Usuń
    2. Nie będzie wzorka? :(
      Trudno...
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. W najblizszym czasie nie planuję przygotowania instrukcji, co nie oznacza, że przy okazji przygotowywania kolejnych bucików nie pokuszę sie o taką :) W zakładce włóczkowe instrukcje i kursy jest sposób na zrobienie bucików bez wzorów norweskich. Pozdrawiam

      Usuń
    4. Dziękuję -skorzystam :) Może co mi wyjdzie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń