piątek, 24 stycznia 2014

Narzuta z warkoczami


  Dziergając narzutę zorientowałam się, że stalowej włóczki zapewne mi zabraknie. Przygotowana na taka ewentualność, snułam plany jak rozwiązać ten problem dysponując jednocześnie innym kolorem szarości. Pierwotny plan zakładał, że gdy skończy się włoczka stalowa, przetnę kapę na pół i wdziergam się w nią ciemniejsza włóczką. Przeświadczona o słuszności mojego pomysłu dziergałam, ale byłam coraz bliższa porzucenia pierwotnego planu. I tak żałując, że nie mam więcej włóczki stalowej zmieniłam projekt decydując się na kontynuowanie w innym kolorze szarości. Przyznam, że efekt był lepszy niż przypuszczałam. Wymiary kapy to 55 cm X 174 cm.















29 komentarzy:

  1. Taka narzuta to super sprawa:) i prezentuje się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydziergałaś cudeńko :)
    Szkoda tylko tego łączenia koloru :( Lepiej by było jakby ciemny był tylko na siedzisku, a potem spowrotem jasny.
    Pozdrawiam Izabela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie przyznam, że obawiałam się tego łączenia, ale według mnie wygląda to jak efekt zamierzony, przynajmniej mi przypadł bardzo do gustu.

      Usuń
  3. Beniu szacun. Ja lubię dziergać, ale ostatnio u mnie tylko małe formy wchodzą w rachubę. Takie coś to bym męczyła chyba do emerytury.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Wspaniała narzuta. Jest doskonała i tylko boleję nad tym, że moje lenistwo nie pozwala mi stworzyć podobnej dla siebie... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna narzuta! Doskonale komponuje się z poduszkami. Tempo, w jakim tworzysz swoje cudeńka, zawrotne. Ja odpadłabym w przedbiegach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo! marzy mi się cośpodobnego tylko nie mogę się zebrać. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również się podoba! Nawet bardzo :)
    No i ta Twoja precyzja… Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna ta narzuta!! Marzy mi się taka na łóżko!! Może kiedyś się nauczę robić na drutach?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też marzę o narzucie na łóżko, tylko przeraża mnie ilość potrzebnej włóczki.

      Usuń
  9. Uwielbiam warkoczowe narzuty!! Sama jednak nieprędko opanuje druty, by wydzierać coś takiego własnoręcznie :P (za dużo innych pasji, hobby do realizacji), wiec jak już bd mieć swoje 4 katy to taka narzuta bd moim must zakupowym ;)

    Pozdrawiam
    Viola ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Narzuta jest śliczna, a te warkocze oo o...Super. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda! Aż zastanawiam się, czy na własny fotel czegoś takiego nie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Narzuta jest śliczna, bardzo ładnie prezentuje się w komplecie z poduszkami. Podziwiam Cię za tempo w jakim tworzysz swoje arcydzieła. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna narzuta i poduszki, szczególnie, że w moje ukochane warkocze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aleś się napracowała. Zaraziłaś mnie tymi warkoczami i w planach mam zrobić sobie poduchy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Twój zapał i rozmach - ja kiedyś "szarpnęłam się" na wydzierganie narzuty na tapczan - na samą myśl jeszcze ręce mnie pieką! Nigdy więcej!

    Gdybyś nie napisała, że te zmiany wystąpiły z konieczności, to wcale bym się nie zorientowała - wszystko wygląda, jakby tak musiało być ;) Efekt końcowy - powalający, aż żal siadać, by nie zagnieść warkoczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Waśnie dziś mówiłam do Mojego, że marzy mi się warkoczowa narzuta do salonu. Twoja jest piękna , ja na razie robię kwadraty na moją pierwszą narzutę. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super narzuta! Widać mnóstwo pracy, ale efekt zniewalający!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna narzuta :) i efekt faktycznie jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna. Też mi się marzy coś takiego. A jak wygląda lewa strona? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić zdjęcie lewej strony przy dobrym oświetleniu i zamieścić na blogu.

      Usuń
  20. Piękna narzuta i bardzo ładne poduszki. Marzy mi się taka narzuta na łóżko ale przeraża mnie na razie ilość pracy i włóczki do takiego projektu. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Jestem pod wrazeniem, ze Ci sie chcialo bo to bardzo duzy projekt!

    OdpowiedzUsuń
  22. poduszki są obłędnie piękne - LIKE IT :-)
    pozdrawiam, Ella

    OdpowiedzUsuń
  23. Narzuta wygląda wspaniale. Do tego piękne poduszki. Wszystko razem daje imponujący efekt.

    OdpowiedzUsuń