środa, 8 stycznia 2014

Poduszka z inicjałem


 
  Kiedy skończyłam tworzenie poduszki z imieniem, wpadłam na kolejny pomysł. Tym razem skupiłam się na literze "F", a do nowego projektu wykorzystałam trzy kolory włóczki i przyznam, że wprowadzenie koloru jasnoniebieskiego nadało całości głębi.  


 Postanowiłam, że przód poduszki będzie ozdobiony literą "F", która będzie delikatnie wymykac się z niebieskiego serca. Aby całość nie wyglądała zbyt samotnie i pusto na tle niebieskiego koloru, wprowadziłam liczne, pojedyncze oczka białej włóczki, nawiązując tym samym do moich ulubionych norweskich wzorów.


  Zastanawiałam się jak rozwiązać sprawę tyłu poduszki i w tym przypadku zdecydowałam się na wzory norweskie, pomijając jednak wzór gwiazki. Planowałam wprowadzić tylko dwa kolory, ale brakowało mi głębi zapewnionej prze jasnoniebieski kolor na przodzie, dlatego przemyciłam go w końcowej fazie powstawania poduszki.




  Zszycie przodu i tyłu byłoby zbyt łatwe, dlatego wprowadziłam na brzegi warkocz mieszany zaczerpnięty z książki, która ostatnio katuję w pozytywnym znaczeniu tego słowa "400 splotów na drutach". I tak własne powstawała poduszka z inicjałem...






8 komentarzy:

  1. Fajne te poduszki - chyba też coś takiego zrobię . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszka wyszła jak najbardziej na plus ;-) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam skomentować poprzedni post, ale wskoczył mi już ten więc za jednym zamachem powiem, że świetne pomysły..., i fajne poduchy!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. O doskonałym wykonaniu pisała nie będę, bo to oczywiste. Mogę zamknąć oczy i słuchać Twojego opisu wykonania i dokładnie będę wiedziała jak ta podusia wygląda. Gratuluję ,,pióra".

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny :) Przyznaje, że masz bardzo oryginalne pomysły. obydwie poduchy są śliczne.

    OdpowiedzUsuń