środa, 14 maja 2014

Buciki



  Buciki miały byc dopełnieniem różowej sukienki (ZAPRASZAM TUTAJ), z tego powodu planowałam umieścić na nich warkocze. Po przerobieniu kilku rzędów, okazało się, że mój entuzjazm ostygł, ponieważ wzór, który świetnie spisywał się na dużej powierzchni, zupełnie gubi się na małej holewce, a warkocze zazwyczaj tworzące piękne sploty, wyglądały jak plątanina przypadkowych oczek.


   Przy drugim podejściu zdecydowałam o przemyceniu na przodzie bucików warkoczy identycznych jak na plisach sukienki, aby buciki nadal pasowały do kompletu. Warkocze umieściłam na tle oczek lewych. W pozostałych częściach zastosowałam ściągacz pojedynczy i ścieg dżersejowy prawy.



13 komentarzy:

  1. Ciekaw i bardzo oryginalne buciczki. Na pewno świetnie pasują do sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te buciki. Będzie piękny komplecik. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie prezentują się buciki z warkoczami:) Drugie podejście wygląda fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy i przydatny blog. Gratuluję pomysłu i zapraszam też do mnie.
    www.odpowiedzinatrudnepytania.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziuchne! Cały komplecik wprost do schrupania:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagmara

    wloczkowefikumiku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Wspaniałe warkocze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne maleństwa:)) Precyzyjna praca. Pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, warkocz fantastycznie zdobi buciki.

    OdpowiedzUsuń
  9. I teraz będą pięknie, różowo pasować!! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małe buciki są takie urocze:)

    OdpowiedzUsuń