poniedziałek, 19 maja 2014

Czapeczka dla najmłodszego kibica Ruchu Chorzów




   Prosta w swojej formie i nieskomplikowana, a jedyny problem jaki się pojawił dotyczył  zmniejszenia symbolu klubu w taki sposób, aby pasował na mała główkę. 


  Zanim zabrałam się za dzierganie czapeczki zrobiłam dwie próbki z których każda była obarczona błędami. Istotne różnice wynikają z tego, że rysuję moje modele na kartce stosując krzyżyki jak w hafcie krzyżykowym, natomiast oczka na drucie  maja kształt łezki, który nigdy nie zapełni całej nazwijmy to umownie kratki.


  Krzyżyki są proporcjonalne, oczka natomiast w porównaniu do nich wyższe i węższe wynikiem czego brakuje drobnych wypełnień w całym wzorze, psując tym samym efekt. 


  Po wprowadzeniu zmian i obiektywnej ocenie całego przedsięwzięcia przez Żabkę i Silnego mogłam swobodnie zabrać się za dzierganie czapeczki.


  Ich uwagi dotyczyły głównie "ogonka" w R, który był moim ulubionym elementem i na którego wydzierganie czekałam z radoscią, a który to został przez nich skutecznie mi wyperswadowany.

Druty: 2,5 mm
Obwód głowy: ok 35 cm

5 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł, świetna czapeczka dla małego kibica. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra czapeczka, super wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze do tego szaliczek i kibic gotowy:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagmara

    wloczkowefikumiku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna czapeczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super czapa dla super kibica!:)

    OdpowiedzUsuń