piątek, 23 maja 2014

Wstęp do czapki - Legia Warszawa

  Przed przystąpieniem do właściwego wykonywania czapki, postanowiłam poświęcić czas na wykonanie próbek, które pozwolą mi stwierdzić czy projekt jest wykonalny. 
 Pierwsza próbka, która na finale, mimo kilku uwag, okazała się tą właściwą, nie pozwoliła mi na poświęcenie się w całości projektowi bez zbędnych szarpnięć płynnych myśli, że mogłabym zrobić lepszą. Okazało się, że moje gdybanie, zaprowadziło mnie w same ciemne zaułki i skutkowało jedynie coraz słabszymi próbkami. 
 Musiałam sama przed sobą przyznać, że pierwsza próbka to właściwy trop. Pozostało mi zaprojektowanie napisu na tył czapki, który po kilku poprawkach został zaakceptowany. 





12 komentarzy:

  1. Oooo, czeka mnie podobny projekt. Obiecałam teściowi w zamian za bardzo drogocenny dla mnie prezent. Sama projektowałaś wzór, czy gdzieś go można znaleźć? I czy ewentualnie jest szansa na podzielenie się ze mną tym wzorem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skorzystałam z pomocy programu, który znajdziesz TUTAJ oraz ze zdjęcia logo. Wprowadziłam kilka własnych poprawek i tym sposobem "wymeczyła" mój wzór na druty.

      Usuń
  2. pierwsza najfajniejsza ,druga fajna a reszty nie widzialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapeczka będzie świetna. Masz fantastyczne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, i kolejny świetny pomysł. Dbałość o szczegóły zachwycił mnie. Czapka będzie niezwykle oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. uparta jesteś....mnie by się nie chciało tyle próbek robić :) i chyba najlepsza! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. To spore wyzwanie bycie mamą małych kibicow. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wykonanie, gratuluję zdolności a czy mogę zapytać, jakiej zielonej włóczki z oznaczeniem koloru użyłaś? Po sobotniej eskapadzie na Dzień Dziecka na Stadionie Legii mam zamówienie od dzieci i męża na szaliki (na szydełku) i kompletnie nie wiem, jakiego odcienia zielonego użyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielona włóczka to Kocurek 100% akryl, 100 g/520 m, P.7262, NR 24-2211.

      Usuń
  8. Dziękuję serdecznie za odpowiedź, w takim razie sobie też coś zrobię kibicowego, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Normalnie czapki z głów, choć w tym przypadku chyba pasuje włożyć. Nie mniej jednak naprawdę robi wrażenie, super Ci wyszło. Teraz tylko kibicować.

    OdpowiedzUsuń