środa, 18 czerwca 2014

Imienny szalik Legia Warszawa


 
  Zastanawiałam się jak ugryśc  pomysł, który na finale miał zmieścić dwa imiona. Na wstępie postawiłam sobie pytanie czy szalik powinnam robic standardowo od krótszego brzegu, czy pokusić się na kilka setek oczek na drutach i przerabiac szalik od dłuższego brzegu. 
   Ponieważ duża liczba oczek na drutach zawsze mnie zniechęca pragnęłam aby mój pierwszy pomysł okazał się owocny. W tym celu zrobiłam próbkę białej litery G na czerwonym tle i zdecydowałam że wygląda ona "przyzwoicie". Tym sposobem zabrałam się za dzierganie szalika od krótszego brzegu.
  Na jednej ze stron szalika będzie umieszczony napis GOSIA (logo Legii Warszawy) MICHAŁ, a na drugiej (logo Legii Warszawy) DATA ŚLUBU (logo Legii Warszawy). 


5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na prezent ślubny :) pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się kibic ucieszy!!!! :) Świetnie Ci wychodzą te szaliczki z logiem różnych drużyn!!! Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lada gratka dla kibica:)Super!!!

    OdpowiedzUsuń