niedziela, 22 czerwca 2014

Szalik z imionami (Legia Warszawa)



  Wzory wrabiane od zawsze stanowiły dla mnie swojego rodzaju tajemnicę.  Za każdym razem gdy po nie sięgam, łudzę się, że nitki będą przeplatać się idealnie, a wzór nie będzie ulegał nieestetycznym marszczeniom. 
  I tak też za każdym razem napotykam schody i dostrzegam niedoskonałości.  Raz chce rzucić robótkę, raz uratować, prowadząc w stronę ideału. Szukam drogi na skróty, co dla mnie oznacza uniknięcie wciągania nitek.  Ale droga na skróty wydłuża się niemiłosiernie a zaliczając małą porażkę powracam na właściwą ścieżkę. 
 Szalik powstawał w tempie iście ekspresowym, nie licząc czasu poświęconego na powciąganie wszystkich nitek. Zajęło mi to w rzeczywistości kilka godzin, tym bardziej, że szalik wykonywałam nitka podwójną, a każda nitkę wciągałam osobno. 
  Jako osoba, która zostawia wciąganie nitek na sam koniec pracy, postanowiłam się w tym przypadku zdyscyplinować i robić to systematycznie, co przyznam było trafnym ruchem.
  

Dane techniczne:
druty: 4,5 mm
nitka: podwójna
ilość zużytej włóczki: 260 g

18 komentarzy:

  1. Masz najlepszy szalik na meczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalik nie jest przeznaczony dla mnie. Zrealizowałam pomysł mojego brata, który zainspirował sie czapką Legii Warszawy prezentowaną na tym blogu. Mnie najbardziej w szaliku zachwyca soczysta zieleń i jej ostry kontrast z subtelna bielą.

      Usuń
  2. szalik super! a ta data to jakaś specjalna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Data można powiedzieć wyjątkowa, bo to data ślubu. Po szczegóły ZAPRASZAM TUTAJ

      Usuń
  3. Rewelacja :) Jestem pod dużym wrażeniem. Pozdrawiam cieplutko i życzę twórczego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszedł!!!!Napis naprawdę idealny!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To już tylko 5 dni Ci zostało... :-) Życzę Ci wspaniałej pogodny w ten ważny dzień :-)
    Szalik super! Świetny pomysł i doskonałe wykonanie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Zabrzmiało jakbym w sobotę miała zmieniac stan cywilny :).

      Usuń
  6. Ale rewelacyjnie wyszedł Ci ten szalik! Niepowtarzalny!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super a nie wiesz czy jest ktoś kto mógłby mi go wykonać na sierpień w jakiejś dobrej cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, napisz na mój e-mail: ivanescence@tlen.pl, a podam szczegóły. Pozdrawiam Yvonne

      Usuń
    2. Niestety nie mogę sie na tem e-mail skontaktować jest jakiś problem ;)

      Usuń
    3. Sprawdzałam u mnie e-mail działa. Jeśli nadal istnieje problem proszę skorzystać z formularza kontaktowego na pasku ocznym bloga. Pozdrawiam

      Usuń