poniedziałek, 29 września 2014

Preferuje warkocze

   Światy równoległe. Zaklinam  dobre chwile w zamkniętej czasoprzestrzeni. Nie zmieniam ich, nie ingeruje w ich przebieg, a jedynie czuwam nad ich wiernością i nieskazitelnością. Tam wszystko jest bez skazy, tam nawet szarośc dnia ma znaczenie, tam każdy ruch powietrza odgrywa znacząca rolę.

   Świat równoległy za szybą z nietłukącego szkła, niewrazliwego na przejaw ludzkich emocji.
   Nim pojełam czym jest dla mnie splot surowej włóczki, nim poczułam zimną stal i ciepłe drewno, błądziłam we mgle próbując uchwycic nieuchwytne, zobaczyc niewidzialne, dotknąc nienamacalne.

SCHEMAT NA WZÓR GŁÓWNY RĘKAWICZEK
Wzór pochodzi ze strony http://maranciaki.pl/warkocz1.htm
w okrążeniach parzystych przerabiamy oczka jak powstają


  Dzis otacza mnie mroźne i złowrogie powietrze i tylko szal pleciony niestrudzenie  z puchatych jak świezy śnieg oczek, przenikajacych się w splocie ludzkiej tajemnicy daje wytchnienie.


4 komentarze:

  1. Zaczarowana opowieść i robótka. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy schemat,moze sie przyda-dziekuje.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje warkocze, dzisiaj włóczkowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wzory. I jakież filozoficzne podejście do dziergania :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń