niedziela, 23 listopada 2014

Bez krzyżowania oczek czyli prosta czapka.


 CZAPKA 1 - LISTOPAD 2014


  Czapka bez warkoczy i wzorów wrabianych to u mnie rzadkość. A przecież tworzenie wzorów przez oczka prawe i lewe również ma swój urok. Tym razem skupiłam się na zygzakach. Jak zwykle wyzwaniem było redukowanie oczek. Szybko wpadłam na pomysł, aby wyznaczyć umowne żeberka przy rozpoczętych zygzakach i redukować oczka po ich bokach. Tym sposobem w co drugim okrążeniu znikało 12 oczek, a moje zygzaki przeistoczyły się w liście. 



28 komentarzy:

  1. Śliczna czapka;) Bardzo ładny kolor wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek i wzorek oczywiście!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna czapka. Nie wygląda na łatwą i prostą do zrobienia. A kolor piękny i idealnie pasujący do kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, ale jak większość Twoich prac!!! jesteś niebywale zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna czapka, fajnie wykończyłaś jej górę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczna :) Z przyjemnością się na nią patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ! Wzór prosty, ale niezwykle efektowny, robi wrażenie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, doskonała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. same prawe i lewa, super to wymyśliłaś, czapka jest rewelacyjna.,

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie bądź taka skromna kokotku czapka wykonana świetnym wzorem, efekt wow!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś po prostu mistrzynią w dzierganiu nakryć głowy! Piękna czapka! Kolor też śliczny :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała czapeczka .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo efektowna. Podoba mi się. To rzeczywiście wyzwanie - tak się ograniczać :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna czapka i cudny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna czapka :-) Piękny kolor i doskonały wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna czapka. Pomysł świetny. Kapitalnie dobrałaś kolor i grubość włóczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wrażeniem. Czapki(!!!) z głów!
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowe :-) ja sama też lubię wzory warkoczowe i wrabiane i zapominam o wzorach z prawych i lewych oczek, które są często proste w wykonaniu, a przy tym efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna czapka. Bardzo ładnie ułożył się wzór na górze czapki. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. I taka czapka za mną chodzi...ha!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor czapki mnie zniewala. Wzór także ;-))))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń