poniedziałek, 5 stycznia 2015

Kremowy szal z kapturem i premiera jesiennego sweterka


 Jest to kolejny kremowy szal z kapturem do którego wprowadziłam kilka poprawek. Powstał z nitki pojedynczej na drutach 4,5 mm.Wszystkie szale z kapturem można zobaczyć TUTAJ


  Zdecydowałam się na zrobienie pomponów, pomimo tego, że włóczka jest dość gruba. Z tego tez powodu zastosowałam mniejsze szablony.


  Poszerzyłam też i wydłużyłam szal, aby sprawił wrażenie obszerniejszego.


  Zmieniłam szew zastosowany z tyłu, aby szal lepiej się układał.


Postanowiłam, że kaptur powstanie z większa liczbą szwów.


 Warkocze rozdzielone są ściegiem francuskim.



11 komentarzy:

  1. sweterek jest ekstra a na modelu dopiero widać jak do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sweterek jest boski. Kiedyś odgapię wzór. A szal piękny z warkoczami. Zdolniacha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko, Twój komin z kapturem jak zwykle na medal. Mój zrobiony z Twojego wzoru służy mi już drugi sezon. To wspaniały pomysł. Najnowszy też piękny i nie spoczywasz na laurach, ciągle eksperymenty! Sweterek piękny i modelek słodziutki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały komin z kapturem :-) Piękny kolor i śliczne warkocze.
    Sweterek cudny!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter świetnie wygląda na osóbce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wszystko ale sweterek niebieski najpiękniejszy:

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny szal z kapturem i sweterek też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, what a lovely combination, love your handy craft! And your little boy is like a little prince!!!
    Have a happy New Year
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  9. Yvonne, so happy you love my blog!!!
    All my best
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne! Szczerze gratuluję talentu i wykonania!

    OdpowiedzUsuń