środa, 21 stycznia 2015

Poduszka z falbankowej włóczki.


     Powstała na podstawie opisu ze strony dotyczącej włóczki Red Heart.  Po więcej szczegółów zapraszam do wpisu o włóczkach Red Heart.

Pozostałe projekty z włóczką Red Heart:

http://eksperymentyzdrutami.blogspot.com/2015/01/moje-projekty-z-woczka-red-heart.html


  Mimo że włóczka zainteresowała mnie fakturą, to nie jestem fanką falbanek. Z tej też przyczyny miałam kilka podejść do stworzenia poduszki. W krańcowych przypadkach byłam bliska jej porzucenia.  Pracy z tego rodzaju włóczką nauczyłam się z filmów instruktażowych.


  Ostatecznie opracowałam swój sposób przerabiania falbanki. Zamieniłam też  guziki na zielony zamek.


  W pewnym momencie chciałam stworzyć poduszkę z motywem serca, które będzie wypełnione włóczką falbankową, ale z powodu jej struktury zacierała kontury motywu.


  Tył poduszki to ścieg perłowy.


17 komentarzy:

  1. Jakoś włóczka falbankowa do mnie nie przemawia, jednak jako pomysł na poduszkę może być interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet fajnie wyszła ta poduszeczka. Też mam tą włóczkę z zestawu testowego i nie wiem co z nią zrobię. A czy długo się z niej dzierga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczkę falbankową połączyłam z standardową szarą. Co kilka rzędów wplatałam falbanki. Czas pracy z nią jest porównywalny do czasu tworzenia warkoczy.

      Usuń
  3. Poduszka świetna. I myślę, że sprawdzi się lepiej niż na ubraniach (na sukienuniach bardzo się zaciąga).
    Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Iwonko, imienniczko, z falbankowej włóczki robiłam szaliki, ale na poduszce wygląda rewelacyjnie. Co do jej wyrabiania - też miałam fazy tzw. odrzucenia robótki, ale wzięłam byka za rogi i po swojemu ograłam włóczkę. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta włóczka bardziej podoba mi się jako poduszka niz szaliki, które posiadam , a nosiłam może kilka razy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna poduszka. Chyba niegdy nie kupiłabym takiej włóczki, bo ja wolę proste formy i rzeczy ale poduszka wyszła cudna!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Ale cudo!!! Wspaniała poduszka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny pomysl mi tez cos z tej wloczki zalega! moze cos podobnego wykombinuje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszła. I do tego te śliczne zdjęcia...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna poduszka. Nie jestem fanką falbanek, ale w poduszce wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest fajowa. kupiłam podobną włóczkę bez wcześniejszego się zastanowienia. Chyba wiem teraz, co z nią zrobię. Czekam tylko na Twój tutorial:D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł na wykorzystanie tej włóczki.
    Fajna poduszka.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduszka z tą falbanką wygląda bardzo ciekawie. Nie każdy lubi takie falbaniaste motywy, ale w takim stonowanym kolorze mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń