środa, 7 stycznia 2015

Wspólne dzierganie i czytanie oraz początek czapki


  Kontynuuje "Cztery pory roku" Stephena Kinga. Drugie z opowiadań dotyczy niebezpiecznej przyjaźni kilkunastoletniego chłopca z uciekających przed przeszłością nazista.
  Ich wzajemne relacje opierają się na zgubnej fascynacji historiami z obozów smierci. Zaczynają naprzemiennie siebie przerażać i szukać sposobów eliminacji. Który z nich wygra zagrażająca życie potyczke.

  Na drutach czapka ściegiem dzersejowym prawym z elementami warkoczowymi. Powstaje z nitki pojedynczej włóczki Red Heart na drutach 3 mm.
  Praca z pojedynczą nitką wymagała nabrania dużej liczby oczek dodatkowo zwiększonej z potrzeby tworzenia warkoczy.

Cytaty z książki 
"...nauczono go, że wytrwałość jest cnotą." s.110

"...życie to tygrys, którego trzeba chwycić za ogon, a jeśli nie wiesz, czego oczekiwać, pożre cię." s.118



13 komentarzy:

  1. Kinga kiedys uwielbiałam teraz jakoś dawno nic tego autora nie czytałam
    Piękne kolorki na drutach

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka zapowiada się przepięknie. Strasznie mi się podobają Twoje wytwory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory ślicznie się przenikają! Powstanie ładna czapka!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna czapka.! świetny blog.! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cóż to konkretnie za red heart? piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory będziesz miała na czapce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaale cukierkowa czapa! :D

    Mam pytanie na temat tej akcji czytania i dziergania. Co rusz natykam się na nią na przeróżnych blogach. Czy chodzi o to, by czytać i dziergać w tym samym czasie? Ja jestem dopiero absolutnie początkującą dziergającą i wiele tajników sztuki jeszcze przede mną, ale... Ja ledwo jestem w stanie zerkać na film lecący w tle, ale CZYTAĆ?! No chyba że to jakiś taki bardziej ludzki podział - czytanie i dzierganie rozdzielone w czasie, a ja głupia nadinterpretuję ;) Ok, głupich pytań koniec, dzięki za prowadzenie super bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej o akcji dowiesz się na blogu http://www.makneta.com/2015/01/wspolne-dzierganie-i-czytanie.html. Ja nie dziergam i nie czytam jednocześnie, ale przedstawiam, co aktualnie mam na drutach i po jaką książkę sięgam wieczorem.

      Usuń
  8. Fajna czapa, taka kolorowa.
    Lubię Kinga, ale tego jeszcze nie czytałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolory, czapka będzie świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto było do Ciebie zajrzeć, bo uświadomiłam sobie, że nie pamiętam kiedy widziałam czapkę na płaskich drutach - to dla mnie zaskakujący widok, bo wszystko dziergam na okrągło!

    OdpowiedzUsuń