poniedziałek, 9 lutego 2015

Czapka z fantazyjnej włóczki.

CZAPKA 4 - Z FANTAZYJNEJ WŁÓCZKI - LUTY 2015


   Zgodnie z zapowiedzią sprułam komin (ZAPRASZAM TUTAJ) i stworzyłam prostą czapkę. Wszystkie projekty z włóczką Red Heart można zobaczyć TUTAJ. Czapka powstała w ramach wyzwania 12 czapek w jeden rok.

  Aby wydobyć fantazyjne barwy postawiłam na ścieg dżersejowy prawy i wplotłam elementy warkoczowe, które nie były rozdzielone ściegiem dżersejowym lewym.

Zapraszam do lektury Cogito, gdzie wśród blogów o tematyce Diy znajduje się krótka wzmianka o mojej twórczości.






11 komentarzy:

  1. Bardzo interesujący projekt. Połączenie cieniowania włóczki i splotów warkoczowych daje ciekawy rezultat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne czapki. Druga ma bardzo ładny wzór, żakardowa jest wyjątkowa, a pierwsza cukiereczek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przefajne te czapki! :) Wszystkie bym nosiła oprócz zielonej bo nie moj styl ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta czapka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda ta czapka, oryginalny pomysł z tymi warkoczami. I taki komplet to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna czapka a kolory powalające i mega pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo radosna włóczka, pięknie komponuje się ze wzorem czapki i komina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ten pomysł z warkoczykami.
    Fajnie wyszło.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapka ma bardzo ładny wzór, ale ja bym chyba wolała go na wersji jednolitej, albo chociaż na innych kolorach :) U Ciebie jest taki idealny cukiereczek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń