niedziela, 15 lutego 2015

Komin z warkoczami


   Powstał z 150 gramów włóczki (1 motek), którą otrzymałam razem z włóczką Red Heart od firmy Coats. W skład włóczki wchodzi wełna i akryl, a kolor roboczo określiłam jako ponure melanże.  Komin zrobiłam na drutach prostych, plastikowych o rozmiarze 10 mm. Główny wzór to warkocze, które podzieliłam ściegiem dżersejowym lewym.

Pozostałe projekty (ZAPRASZAM TUTAJ)


  Po eliminacji takich projektów jak czapka i rękawiczki, wykonałam próbkę, która pozwoliła dobrać mi odpowiednią liczbę oczek. Jednym ze sposobów na pominięcie wykonania warkoczowej próbki, jest wykonanie próbnego ściegu dżersejowego  i zwiększenie liczby oczek o połowę.


 Ponieważ wybrałam prostą formę, musiałam zadbać jedynie o zostawienie odpowiedniej długości nitki aby zamknąć oczka.

4 komentarze:

  1. Sliczny komin. I jak widać fantastycznie służy za ozdobny wazon :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach warkocze, wyższa szkoła jazdy, nijak druty nie chcą się ze mną oswoić :)
    Piekny!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog. ! piękne robótki. !! pozdrawiam. ! :)

    OdpowiedzUsuń