środa, 27 maja 2015

Etui z wzorami wrabianymi




  Poświęciłem kilka pięknych chwil by przyszłość narysowała mi momenty jeszcze piękniejsze. Moje marzenie? Gdybym miała wybrać z zakurzonej sterty jedno, wybrałabym to z samego dna, z nadpalonymi i pożółkniętymi z niedowierzania kartkami. Czasem w zadumie opieram łokcie na tej chwiejnej stercie i śmiech mnie rozpiera gdy w rozmarzeniu ta sterta obraca sie w ruinę, a w zakurzonym powietrzu, moje matowe marzenia przypominają o tym co tak usilnie próbowalam zapomnieć.  




 
  Poświęcone chwile? Nie wiem czy nie wypaczyłam znaczenie tego słowa. Bo czy poświęceniem można nazwać próbę ucieczki od rzeczy przyziemnych i beznamiętne przeszukiwanie śmietnika Internetu. 
   Ponieważ ja i moje nieokreślone przeznaczenie wciąż się mijaliśmy poszukiwania zmierzały donikąd. 


    Słodkim smakiem i nutą świeżości w moim dotychczasowym dzierganiu miał być wzór o którym chciałabym powiedzieć nuta kiczu z niebanalnością.  Motyw serc jest dosłownie tak oklepany, że znalezienie czegoś oryginalnego wymaga przedarcia się przez wzory najprostsze i mocno "zużyte". Po dotarciu do początkowego celu czekał mnie wybór materiałów.

  Różne grubości włóczki zaowocowały nierównym i nieestetycznym splotem. Nie da się oszukać zmysłów, rezultat nie był nawet zadawalający. Mimo mozolnego wrabiania wzoru zdecydowałam o zmianie włoczki i powrocie do początku. 


  I tak stworzyłam dwa różne elementy połączone warkoczem w kolorze czerwonym.  Odłożyłam już druty numer 3 i włoczkę w dwóch kolorach... I czekam na kolejną przygodę z zakurzonej sterty marzeń.









11 komentarzy:

  1. No... i widzę, czego powinnam nauczyć się w tym roku! Dziękuję za motywację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to piękny ten kit z niebanalnością. Zapraszam na rozdawkę http://wrzosowedzierganki.blogspot.com/2015/05/pierwsza-rozdawka-na-6-miesiecy-zycia-w.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita! Ja dopiero męczę drugi bardzo zwyczajny sweter w swoim dorosłym życiu, więc u Ciebie zawsze szczęka opada mi w dół,...ale z drugiej strony każdy idzie swoją ścieżką! Powtarzam się, ale masz nietuzinkowe zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba pasuje na mój telefon... ;) Super! Serca niby oklepane, ale jednak mają swój urok.
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest idealne! Warto było zmienić włoczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna, cudowna misterna robótka, zazdroszczę takich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń