czwartek, 14 maja 2015

Nowy projekt - torebka cześc pierwsza



Materiały:
-  włóczka Phildar Phil Coton 4 w kolorze silver, 100 % cotton, 50 g/85 m
·         - włóczka Phildar Phil Coton 4 w kolorze corail, 100 % cotton, 50 g/85 m
·         - włóczka Phildar Phil Coton 4 w kolorze soleil, 100 % cotton, 50 g/85 m
·         - włóczka Phildar Phil Coton 4 w kolorze pistache, 100 % cotton, 50 g/85 m
·         - druty 4 mm,
·         - 2 druty zapasowe (dwustronnie zakończone) lub druty do warkoczy 4mm,


      
  Pracę nad torebką rozpoczęłam od wykonania spodu, który z założenia miał byc wykonany wzorem nadającym odpowiednią sztywność. Z tego też powodu zdecydowałam o wyborze wzoru koszyka, który z powodu licznych krzyżowań oczek stanowi dobre rusztowanie dla pozostałych elementów. Ponieważ poniosła mnie wyobraźnia, której nie potrafiłam w odpowiednim czasie wyhamować, a do dyspozycji miałam az cztery kolory włóczki, zdecydowałam o podwyższeniu sobie poprzeczki i zastosowania wszystkich kolorów we wzorze. Pomysł jak się okazało napotkał wiele przeszkód.

 W pierwszym podejściu podzieliłam wszystkie oczka na 9 podgrup i wybrałam dla każdej z nich odpowiedni kolor włóczki. Konsekwencją moich wyborów, było nieskończone przekładanie nitek z tyłu robótki. Stwierdziłam, że nie tędy droga i podjęłam się drugiej próby.



   Tym razem podzieliłam wszystkie oczka na 5 grup, co zmniejszyło liczbę nitek, które musiałam przekładac z tyłu, ale nie podobało mi się, że w pewnym momencie neonowe kolory biegną obok siebie. Koniecznie chciałam je w jakiś sposób stonować.






   Efektem stonowania jest szary spód. Elementy neonowe postanowiłam przemycic do innych elementów torebki. Wkrótce pokażę kolejne elementy mojej układanki. 


3 komentarze:

  1. Wow, świetny pomysł, bardzo intrygujący...
    Z niecierpliwością będę czekała na kolejną odsłonę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę doczekać się całości.

    OdpowiedzUsuń