poniedziałek, 18 maja 2015

Nowy projekt - torebka część trzecia

  Kiedy przebrnęłam przez plisę przy dolnej cześć torebki (ZAPRASZAM TUTAJ), przyszedł czas na warkoczową klapkę. Zdecydowałam się na wzór, który zastosowałam wcześniej przy spodzie torebki, ponieważ zależało mi na spójności projektu. Obawiałam się efektu przeładowania w momencie wyboru kolejnej plecionki. Do tworzenia wszelkiego rodzaju plecionek i warkoczy nie wykorzystuje specjalnego drutu do warkoczy, a posiłkuję się krótkim, dwustronnie zakończonym drutem pończoszniczym.



  Do momentu wykonywania plis nie natrafiłam na większe przeszkody. Chciałam pozostać wierna kolorystyce  i stworzyć jednolicie pomarańczową plisę. Byłam pewna, że jest idealna i nie będzie unicestwiona, ale po jej przyszyciu, stwierdziłam, że nie stanowi spójnej całości z pozostałymi elementami torebki. Czyli czas na prucie...




 Można powiedzieć, że byłam głodna nowego pomysłu, ale chciałam postawić na prostotę. Ku mojemu zaskoczeniu już druga plisa okazała się idealna. Wprowadziłam do niej neonowe kolory, które stonowałam stalową, dominująca w warkoczach włóczką





6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ostatnia koncepcja zamknęła klamrą cały projekt. Wyszło rewelacyjnie! Czytając kolejne etapy powstawania torebki stwierdzam, że projektowanie to nie taka prosta sprawa. ale efekt końcowy potrafi wynagrodzić wszelkie trudy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta druga plisa jest bardziej stonowana i jak dla mnie idealnie pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta druga plisa warkoczowa z neonowymi akcentami rzeczywiście świetnie pasuje do całości.
    Planujesz do tej torebki podszewkę?
    Pozdrawiam wiosennie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka z drugą plisą wygląda świetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest rewelacyjna. Zdolna kobietka z Ciebie :).

    Druga wersja też o wiele bardziej mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Olśniewająca!
    Powinnam sobie zrobić nową torebkę na lato, ale nie wiem czy mam aż tyle samozaparcia.
    Pozdrawiam,
    B.

    OdpowiedzUsuń