środa, 17 czerwca 2015

Instrukcja wykonania torebki w najnowszym wydaniu "Twórcze Inspiracje"



"Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko.
Życie jest krótki. W księdze naszej przyszłości wpisujemy MARZENIA, a jakaś niewidzialna ręka nam je przekreśla. Nie mamy wtedy żadnego wyboru. Jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi dziś, jak potrafimy być nimi jutro?"  Phil Bosmans

   Ten cytat niech będzie zaproszeniem do lektury najnowszego numeru "Twórczych Inspiracji" w którym znalazła się instrukcja wykonania mojego projektu. Była to nowa, niezwykła przygoda, która zmobilizowała mnie do uruchomienia nowych szlaków kreatywności. Teraz wyruszam w kolejne nieznane, zostawiając za sobą opadający kurz zamykanej księgi. 








Z okazji Światowego Dnia Dziergania w Miejscach Publicznych, wybrałam moje ulubione cytaty o drutach, których dokładne zestawienie znajduje się TUTAJ.

C. McCullough, "Ptaki ciernistych krzewów"


"- To niemądre - powiedziała - ale kiedy wydawało się, że wszystko spłonie, przedziwne rzeczy chodziły mi po głowie. Nie myślałam o śmierci, o dzieciach, o tym pięknym domu. Przychodził mi na myśl koszyk z przyborami do szycia, niedokończona robótka na drutach, pudełko nazbieranych przez lata guzików, foremki do ciasta w kształcie serduszek, które dawno temu zrobił dla mnie Frank. Jak bym bez nich żyła? Bez tych drobiazgów, których nigdzie się nie dostanie." 

C. McCullough, "Ptaki ciernistych krzewów"


" Gdy ciąża nie pozwalała Meggie dosiadać konia, spędzała dni w domu z panią Smith, Minnie i Cat, szyjąc lub robiąc na drutach dla tej małej istoty poruszającej się w jej wnętrzu

Mia March "Klub filmowy Meryl Streep"

"Następnie wtuliła twarz w ciemnoniebieski wełniany szalik ojca, zrobiony na drutach przez mamę, który miał na szyi tej nocy, kiedy zginął, i rozpłakała się." 

 L. M. Montgomery, "Ania z Zielonego Wzgórza"

"Tu siadywała Maryla Cuthbert, jeśli w ogóle siedziała, zawsze lekko podejrzliwa wobec słonecznych promieni zbyt roztańczonych i nieodpowiedzialnych, jak na ten świat, gdzie rzeczy trzeba brać poważnie. I teraz siedziała tu, robiąc na drutach (...)".

7 komentarzy:

  1. Gdy czasem ktoś zasłania nam "cieniem " "promienie życia". .....postacie zrozumienia rozmywają się w ciemnościach. ...a głos prawdy staje się coraz słabszy ..w tej tonacji która pobudza każdego z nas ......zaczynasz się zastanawiać...chcesz znikać. .....chcesz krzyczeć
    .....zaprotestować. ...///////lecz //////to marzenie tak tylko one budzą nas do "BYCIA"! !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję publikacji. Torebka super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję z całego serca publikacji :-)
    Torebka śliczna :-)
    Wspaniałe zdjęcia - pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj.
    W gazetce twórcze inspiracje wpadła mi twoja torebka w oko, super wykonanie. Pozdrawiam i gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam pojęcia, że dzierganie ma swoje święto. Torebka suuper, fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczna torebka! Strasznie mi się podoba! Z całego serca gratuluję "występu" w gazecie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniał torebka! Gratuluję publikacji, to niezwykłe wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń