sobota, 14 listopada 2015

Cześć V - Postępy przy kalendarzu adwentowym 19-23


  Na wstępie dziękuje wszystkim za życzenia z okazji piątych urodzin bloga. Mimo obaw udało mi się zdążyć wydziergać wszystkie woreczki. Projektując przody wybrałam czerwone tło, natomiast tył to naprzemienne tło białe i czerwone. Przyznam, że z każdym kolejnym wykonanym woreczkiem, moja studnia z pomysłami na wzory wrabiane zaczęła wysychać. Nie chciałam sobie odpuścić i powielać wzorów, dlatego pod koniec pracy najwięcej czasu zajmowało mi szukanie nowych inspiracji. Przyznam, ze dopadała mnie też pokusa pójścia prostszą drogą i zrobienia tyłów w jednolitym kolorze, darując sobie wzory.  Było to spowodowane chęcią jak najszybszego zobaczenia całego, gotowego projektu. Postanowiłam, że warto jeszcze się pomęczyć i wyłuskać resztki cierpliwości, aby każdy z woreczków był ozdobiony z należytą starannością.


  Prace rozpisałam na 48 drobniejszych etapów przypisując każdemu woreczkowi dwa z nich. Rozdzielając moje siły w ten sposób mogłam powoli piąć się po schodach w górę dążąc do obranego celu. Niektórym etapom poświęcałam zbyt dożo czasu i chyba wtedy czułam nieodparta chęć aby zbiec po tych moich krętych schodkach w dół. Ale ostatecznie wbiegłam na szczyt wierzy, a schody nie runęły. Teraz już bez obaw i z lekkością mogę nimi zbiec w dół, zamykając projekt. Mimo całego trudu, jaki włożyłam w stworzenie kalendarza, tęsknie za chwilami, które mu poświeciłam. Mam nadzieje, ze pojawi się niebawem projekt, który w równym stopniu mnie zainteresuje.

  Tworząc kalendarz najpierw wykonałam wszystkie przody. Najciekawsza praca czekała mnie jednak przy tylnych elementach, które będą widoczne dopiero kiedy woreczki zawisną na choince. Do tego momentu eksponowane będą tylko minimalistyczne przody.  W trakcie całego projektu ucierpiały moje druty bambusowe 2 mm. Użyłam dwóch kolorów wstążek: bordowej i krwistej i wykorzystałam 5 rodzajów włóczki:
- Mimoza, 100% akryl, 100 g/330 m, kolor  czerwony 41
- Mimoza, 100% akryl, 100 g/330 m, kolor biały 150
- Red Heart Bella, 100% akryl, 100 g/300 m, kolor czerwony 00041
- YarnArt Gold, 92% akryl, 8% Metallic Polyester, kolor 9362
- Madame Star, 100% akryl, 100 g/300 m, kolor  czerwony 032






6 komentarzy:

  1. To teraz czekam na prezentację całego kalendarza ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Zapowiada się fantastycznie!

      Usuń
    2. Postaram się niebawem zamieścić zdjęcia.

      Usuń
  2. Wygląda ślicznie i już czekam na prezentację całego kalendarza. Ja jeszcze zastanawiam się jak ma wyglądać mój. Mój w porównaniu z Twoim będzie prosty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się niebawem zamieścić zdjęcia całości.

      Usuń