niedziela, 22 listopada 2015

Poduszka Legia Warszawa



  Nadszedł czas na zakończenie kolejnego projektu. Ponieważ zdecydowałam, że w listopadzie będę umieszczała posty codziennie mobilizuje mnie to do szybszego prezentowania efektów pracy. Mam też nadzieje na uprzątniecie wszystkich wersji roboczych wpisów, czyli na wyprzątniecie szafy. W grudniu zapewne zrobię sobie przerwę przynajmniej mam taki zamiar. Wracając jednak do poduszki Legii…


  Po zakończeniu dwóch jej części: charakterystycznego dla klubu Legia Warszawa logo z przodu i liter CWKS LEGIA w odpowiadających barwach z tyłu, postanowiłam dorobić pas łączący w kolorze czarnym. Dzięki temu poduszka zyskała na objętości… aż za bardzo zyskała. Powstał z tego mały grubasek. Ponieważ włóczka to materiał rozciągliwy można zrezygnować z tego elementu. Wadą mojego projektu była podwójna ilość szycia.


Wymiary poduszki:
Ze względu na nieregularny kształt podałam dwa wymiary
Wysokość: 24 -31 cm
Szerokość: 23 - 27 cm
Grubość: 6 cm


 Kiedy planowałam stworzenie poduszki zakładałam, że pozbędę się zapasów zielonej włóczki Kocurek. Mimo, że wykorzystywałam nitkę podwójną włóczki, pozostał mi nadmiar z którego z powodzeniem mogę stworzyć czapkę. I zapewne to uczynię doskonaląc pierwotną wersję. Zastanawiałam się nad rękawiczkami z logiem Legii, ale po pierwsze nie mam tyle włóczki, a po drugie… po drugie właśnie zniknęło, po wpadłam na genialny projekt. Tylko, że teraz brakuje mi włóczki 

  Wciąż staram się doskonalić technikę dodawania i redukowania oczek. Czasem wychodzi mi to lepiej czasem gorzej.  W tej poduszce zależało mi, aby uniknąć wyrabiania oczek z czarnej obwódki przodu. Chciałam też uniknąć charakterystycznych ząbków w momencie gdy zieleń wchodzi na obszar czarnego. Pragnęłam aby czarna obwódka miała płynny kształt. Oczywiście nie udało mi się tego uzyskać na samej górze, ale tego raczej tłumaczyć nie muszę.


  Jeśli chodzi o modyfikacje tyłu to zmieniłam pierwotne położenie napisu CWKS. Jak wiadomo po wypychaniu poduszka się zaokrągliła. Obawiałam się, że pierwotne położenie napisu nie będzie wystarczająco widoczne, ponieważ umieściłam je zdecydowanie za blisko górnej krawędzie. Dlatego też już w trakcie pracy, zdecydowałam o jego obniżeniu. Moje litery maja wysokość  16 oczek a najwięcej rzędów darowałam kolorowi białemu.




Część Pierwsza - Poduszka Legia Warszawa
Cześć Druga - Poduszka Legia Warszawa



3 komentarze:

  1. ....my kibice" L" warszawa mówimy ......Dziękujemy !! !

    OdpowiedzUsuń