piątek, 11 grudnia 2015

Świąteczne inspiracje

  Chciałabym podzielić się z Wami zdjęciami, które niezmiennie mnie inspirują. Projekty które na nich zobaczycie od dawna przykuwają moją uwagę. Marzę o tym aby kiedyś powstały i mam nadzieje, że ta skrupulatnie zaplanowana realizacja dojdzie do skutku. 

Aby przejść do źródła zdjęcia należny w nie kliknąć ;)

SUKIENKA IDEALNA

  Ma w sobie wszystko co lubię w robótkach na drutach. Po pierwsze dominującą biel, która zawsze wprowadza harmonię i wygląda elegancko. 
  Po drugie renifery !!! Tak uwielbiam je i marzę o sweterku z nimi, albo przynajmniej jednym, zadowoli mnie nawet głowa. Ale przed spełnieniem tego marzenia hamuje mnie brak umiejętności wykonywania swetrów oraz brak wzoru wystarczająco nasyconego oczkami. 
 Trzeci w kolejności zachwyt zawdzięczam dużej ilości wzorów warkoczowych. Jeszcze nie rozpracowałam wszystkich ale to tylko kwestia czasu.
 W ostatnim czwartym punkcie zachwytów wymienię delikatne wzory wrabiane, a w nich połączenie granatu i bieli. Całość wygląda bajkowo. 


UBRANKA NA BUTELKĘ

  Przykuły moją uwagę ze względu na połączenie kolorów, które dominują w mojej choince (czerwień i biel) oraz motyw bajkowego, trochę nieporadnego renifera. 
  Ubranka wyglądają zabawnie i świątecznie, a dodatkowo ozdobione są delikatnymi wzorami wrabianymi, które chciałabym przenieść na czapkę, rękawiczki lub bombki. Jak już wspomniałam w jednym z wpisów (ZAPRASZAM TUTAJ) zmieniłam moją fascynacje gwiazdkami na fascynacje drobnymi wzorkami wrabianymi. 
  Jeśli dobrze przyjrzymy się ubrankom, to zauważymy że to z lewej "przerabiane jest od dołu", a to z prawej "od góry". Świadczy o tym kształt oczek. Oj w fabryce się nie popisali :)





(NIE)CHCIANE ŚWIĄTECZNE SWETRY
   
  Od dawna marzę o typowym niesłusznie nazywanym "ugly" sweterku. Odrobinę zaspokoiłam swoje marzenia nabywając mojego Olafa (ZAPRASZAM TUTAJ), ale wciąż poszukuje renifera. Uwielbiam tego typu swetry i nie jest prawdą, że jedynie grudzień pozwala na ich noszenie. Mojego Olafa ubrałam pierwszy raz w październiku.... 



ŚWIĄTECZNE SKARPETY

  Wciąż bezskutecznie przymierzam się do stworzenia skarpet z dużą ilością wzorów wrabianych. Chyba ciągle liczę, że dzięki nim Mikołaj będzie hojniejszy. W ostatnim czasie skłaniam się jednak ku bardziej praktycznym robótkom. Ponieważ wychodzi mi to z rożnym skutkiem zapewne skarpety i tak powstaną. Moje druty nie mogą przecież leżeć bezczynnie. 


I to już wszystko w tym temacie...



10 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) Bardzo świąteczne i klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje plany i marzenia robią wrażenie, Powodzenia zatem, niech się spełni wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienke zgapie a co mi tam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja marzę, aby taką stworzyć. Zarówno kolory jak i wzory pochłonęły mnie całkowicie. Ale to plan na przyszłość.

      Usuń
  4. Warto marzyć... Ja swojemu mężowi obiecałam sweterek a on teraz co wieczór mi o tym przypomina. Problem w tym, że sweterki, raglany, wzory wrabiane to dla mnie kulawizna. Ale wszystko przed nami:) hehe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wszystko przed nami :) Chyba trzeba sobie wyznaczyć cel. Więc moim postanowieniem na przyszły rok będzie nauka robienia swetrów.

      Usuń
  5. ... Z tym oczywistym przerabianiem. .. "w fabryce się niepopisali" mam problem chyba jeszcze nie jestem na takim etapie jak pani..... Naturalnie będę się starać! !! jest pani niesamowita! !! Pozdrawiam Aleksandra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aleksandro, być może jesteś pierwszy raz na moim blogu, ale mam nadzieję że nie ostatni. Wzory wrabiane nie są takie straszne jak się wydaje. Jeśli przyjrzymy się zdjęciom to zauważysz że na jednym z nich oczka białe, kiedy patrzysz na nie od samego dołu tworzą kształt "v", a na drugim "v" jest odwrócone i tworzy daszek. Dzięki temu rozpoczynasz od której strony (góra czy dół) wzór jest wrabiany. Jeśli masz gotową robótkę możesz porównać kształt oczek. Polecam i pozdrawiam.

      Usuń
  6. W sweterku z pingwinem się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń