sobota, 23 kwietnia 2016

Sukienka w serduszka


 Powstała na drutach z żyłką 2 mm z pojedynczej nitki włóczki niebieskiej i białej. Jak wiadomo ja i druty z żyłką nie pałamy do siebie sympatią. Nadal ciężko mi się do nich przekonać. Po zakończonej pracy moje żyłki są mocno pozaginane.  
  Pracę nad sukienką rozpoczęłam od dolnej części ozdobionej serduszkami. Początkowo nabrałam za mało oczek. Ale czemu tu się dziwić. Próbkę zrobiłam na drutach 2,5 mm, natomiast sukienkę zaczęłam robić na drutach 2 mm. Niby niewielka różnica, ale w konsekwencji musiałam rozpocząć prace jeszcze raz. Nie sprułam pierwszej robótki. Ponieważ miałam już wrobione serduszka, postanowiłam, że fragment poczeka na odpowiedni moment, aby powstała z niego sukienka lub spódniczka.  Istniej też możliwość, że się nie doczeka ;).
  Sukienka powstawała w okrążeniach i jest delikatnie rozszerzona dołem. W całości jest wykończona ściegiem francuskim. Zrezygnowałam tym samym z tradycyjnego ściągacza.
  Serduszkami ozdobiłam też brzegi rękawków. 
Do kompletu powstała opaska ozdobiona serduszkiem. 








17 komentarzy:

  1. Sukieneczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Jak dobrze, że już jesteś:) myślałam, że zrezygnowałaś z blogowania...
    Śliczna sukienusia, pięknie ją zrobiłaś!!! Serduszka dodają jej uroku i wdzięku!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

















    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z blogowania nie zrezygnuję :)

      Usuń
  3. Śliczna sukieneczka, super sobie poradziłaś. Polub się z drutami na żyłce, bo wychodzą Ci cudowne rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukieneczka, te serduszka są takie wdzięczne. Ja bardzo lubię druty z żyłką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna , super że jesteś .

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :))) Choć mnie niezmiennie zachwyca ta różowa z kotkami i serduszkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności :) Mała modelka na pewno pięknie w niej wygląda.
    Dobrze, że już jesteś!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest śliczna, bardzo podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza sukieneczka :) Prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności :-) Piękna sukienka :-) A z opaską tworzy duet doskonały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń