piątek, 3 czerwca 2016

Poduszka z inicjałem - M jak Magdalena


  Co sądzicie o spersonalizowanych prezentach? W ostatnim wpisie prezentowałam poduszkę z literą P. Tym razem pod lupę bierzemy M. Nie było tak łatwo, ponieważ na kolejną literę miałam nowy pomysł, a kiedy już z niego zrezygnowałam za bardzo chciałam udoskonalać znany mi już projekt. 
  Ponownie wybrałam kolor różowy, który umieszczony na białym tle nie wyglądał cukierkowo. Poduszki to idealne uzupełnienie dekorowanych wnętrz. 



PIERWOTNY PLAN

  Początkowo tworzyłam bez planu. Chciałam zobaczyć jak wydziergana litera będzie wyglądać na małym tle. W konsekwencji zrobiłam, chyba największą w mojej historii dziergania  próbkę. Zdecydowałam, że taka próbka może posłużyć do stworzenia projektu i chciałam oprawić ja w ramkę. Ponieważ jak zwykle mam kilka ramek w zapasie, próbowałam wszystko razem idealnie dopasować. Dodatkowo przygotowałam dwa papierowe motylki na tle których chciałam umieścić datę.
  Okazało się, że moje ramki są za duże, dodatkowo były to antyramy, które uwielbiają luzować niespodziewanie swoje zapięcia. Zdarzyło mi się że taka ramka spadła ze ściany. Ponieważ bezpieczeństwo ponad wszystko z żalem pożegnałam ten pomysł.


POWRÓT DO KORZENI


   Nadszedł czas kiedy pomyślałam ponownie o stworzeniu poduszki podobnej do tej z inicjałem P (ZAPRASZAM TUTAJ)). Sprawa miała być prosta, ponieważ wystarczyło postępować tak jak przy wcześniejszej poduszce. Ale ja postanowiłam utrudnić sobie zadanie i wymyślić nowe sposoby przekładania nitek we wzorze. Zakończyło się to dwukrotnym pruciem przodu poduszki, która zaczęła śnić mi się po nocach. 
  Z powodu nadmiernego ściągania nitek wciąż deformowałam wzór, co tworzyło zły efekt. Ostatecznie powróciłam do metod, które zastosowałam przy pierwszej poduszce. 

WARKOCZ DLA DZIEWCZYNKI? 


 Warkocz, który dorabiałam w poduszce z literką P przemyciłam również tutaj. Po dłuższym namyśle zdecydowałam, że nadaje on subtelności. Wzór, który wybrałam imituje prawdziwy warkocz, co zdecydowanie przemawia na jego korzyść.

TYŁ PODUSZKI


W stosunku do poduszki z inicjałem P wybrałam inny kolor na tył. Natomiast wzór zastosowałam identyczny.
  

NAMIAR NA WZÓR 


Wzór literki M (ZAPRASZAM TUTAJ)




5 komentarzy:

  1. Cudne ....jak wszystko co tworzysz! !!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł i super dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszki klasa! Ja bym użyła innych kolorów, ale ta technika...full wypas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! :))
    Zapraszam na mój nowy blog -
    http://domowewyprzedaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń