środa, 15 czerwca 2016

Trójwymiarowe P



  W porównaniu do M (ZAPRASZAM TUTAJ) literkę P już wykonywałam (ZAPRASZAM TUTAJ). Nie miałam wiec żadnych trudności przy jej tworzeniu. W dzisiejszym wpisie skupie się na małej dawce motywu robótek na drutach.




KSIĄŻKA

Lucy Dillon 
"Policz do stu"
"Ciepła historia o tym, że liczy się tu i teraz"
  Jeśli szukacie happy endu, to nie jest książka dla Was. Główna bohaterka zaczyna nowe życie, chociaż sama chyba tego nie chce. Przeprowadza się z dużego domu do małego mieszkania i próbuje rozstać się z rzeczami, które po zmianach w jej życiu, po pierwsze zagracają jej przestrzeń, a po drugie przywołują bolesne wspomnienia. 

"Osobiście uważam, ze ludzie za bardzo przywiązują się do przedmiotów, podczas gdy tak naprawdę powinni zbierać chwile." s. 221

  Przyznam się, że po przeczytaniu książko sama rozstałam się z wieloma przedmiotami, które uważałam za niezbędne w moim życiu. Na początku było trudno, ale okazało się, ze niektóre przedmioty darzyłam zbędnym sentymentem. 
  Nasza bohaterka ma za sobą onkologiczna przeszłość, rozwód i brak widoków na lepsze jutro. Opowieść wydaje się banalna i przyznam, że w pewnym momencie książka zahacza o banał. Całe szczęście szybko się to zmienia. Jest to jedna z książek, której nigdy się nie pozbędę chociaż nauczyła mnie pozbywać się zbędnych przedmiotów.



Cytaty z drutami:

"Dwie torby nieużywanej włóczki oraz zestaw drutów i książek z wzorami oddała Davidowi, księgowemu z drugiego pietra, którego zona robiła maleńkie czapeczki dla dzieci ze szpitalnego oddziału wcześniaków. Dzięki temu nie tylko wsparła szpital, ale i nigdy już nie będzie musiała uczyć się robić na drutach" s. 111

"Zaczęła robić na drutach ubranka i zrezygnowała z udziału w grupie czytelniczej, by opiekować się dziećmi i umożliwić Mel powrót do pracy." s. 272





  Nie małym dla mnie zaskoczeniem było odkrycie teledysku, gdzie zauważyłam robótkę na drutach. 

TELEDYSK
Avicii - Waiting for Love


Kadr z teledysku

Kadr z teledysku


JAK WYDZIERGAŁAM TRÓJWYMIAROWE LITERKI

4 komentarze:

  1. Te Twoje litery są przecudne ;) Szkoda, że nie zauważyłam ich, gdy dziecię właśnie zaczynało zabawę z alfabetem! Teraz to już trochę za duże na to...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na prezent z okazji Baby Shower :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super literki ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń