czwartek, 6 października 2016

KONKURS - WYGRAJ KSIĄŻKI

  Wspólnie z wydawnictwem RM zapraszam na konkurs w którym  do wygrania dwie książki:  "Scrapbooking. Zdjęcia w niezwykłej oprawie" oraz "Układanie kwiatów. Kompozycje na każdą okazję." 


  Zanim przejdę do omówienia zasad konkursu pokaże co udało mi się wyczarować na podstawie instrukcji z książki. Nie byłabym sobą, gdybym nie przemyciła do projektów motywów robótkowych :). Książki to nie tylko świetne przewodniki, które z łatwością przeprowadzą Was przez poszczególne etapy tworzenia, ale również źródła inspiracji dzięki którym rozpoczniecie przygodę z nową techniką. A teraz po kolei…


Irene Lassus, Marie-Anne Voituriez “SCRAPBOOKING. ZDJECIA W NIEZWYKŁEJ OPRAWIE”


  Przyznam, że książkę wybrałam po tym jak zobaczyłam kilka jej stron w internetowej księgarni. Już wtedy wpadło mi w oko pudełko ze zdjęciem. Zamarzyłam o takim i z niecierpliwością czekałam na przesyłkę. Mimo, że wahałam się który z projektów wziąć pod lupę to pozostałam wierna pierwszej decyzji. I tak powstało moje pudełko wspomnień. Wszystkie materiały niezbędne do jego wykonania znalazłam w domu. Aby zaznaczyć akcent robótkowy wydziergałam małą sukienkę na drutach, którą ozdobiłam koronką. 


 Książka zadowoli każdego miłośnika ręcznie tworzonych przedmiotów jak i laików. Instrukcje są przejrzyste, a przy każdej z nich podano spis materiałów i niezbędnych narzędzi. Niewątpliwą zaletą jest jednocześnie różnorodność wykorzystywanych materiałów jak i możliwość wykorzystania tych dostępnych w domu. Jeśli macie ochotę na rozpoczęcie przygody z Scrapbokkingiem zapraszam do konkursu. 

Agnieszka Bojrakowska-Przeniosło „UKŁADANIE KWIATÓW.KOMPOZYCJE NA KAŻDĄ OKAZJĘ"


  Zanim wyrażę swoja opinie o tej książce chciałabym wspomnieć o mojej przygodzie z układaniem kwiatów. Marzyłam kiedyś o kursie florystycznym. Zamiast niego kupiłam książkę o układaniu kwiatów, która okazała się nieporozumieniem. Gdybym chciała na jej podstawie zacząć przygodę z układaniem kwiatów musiałabym zaopatrzyć się w arsenał przyborów i morze kwiatów. Porzuciłam zainteresowanie tamtą książką. Ale nadal zdarzało mi się kombinować z kompozycjami głównie owocowymi. Moim antyhitem było stworzenie bukietu z jabłka i śliwek. Ale nie porzuciłam swojego marzenia. Od dziecka znosiłam do domu patyki, kamienie i piórka i wiele innych o których lepiej nie wspominać.


  Człowiek uczy się na błędach i powinnam darować sobie kolejne książki o układaniu kwiatów. Ale nie zrobiłam tego. Zakochałam się… w każdym projekcie po kolei. Okazuje się, że można napisać książkę o układaniu kwiatów bez zbędnego nadęcia, z pomysłem i pasją, która bije z każdej strony. Kompozycje są łatwe w wykonaniu, ale sprawiają wrażenie wyszukanych i niepowtarzalnych. W tym przypadku długo wahałam się, którą kompozycje powtórzyć. Mój wybór ostatecznie padł na tort z kwiatów. Przemyciłam do niego małe kuleczki włóczki zastępując kwiaty. Ponieważ książka bardzo mi się spodobała już szukam kolejnych pozycji autorki.

Jeśli macie ochotę na książkę zapraszam do konkursu.



Zasady konkursu:

1. Udostępnij informacje o konkursie na blogu, fb lub Google + (proszę podać link).

2. Odpowiedz na pytanie, który z prezentowanych projektów bardziej przypadł Ci do gustu i jaki jest Twój pomysł na jego udoskonalenie.

3. W komentarzu podaj e-mail oraz imię.

4. Polub profil RM na facebooku (www.facebook.com/WydawnictwoRM).

5. Przykładowe zgłoszenie:
·         Imię:
·         link do miejsca, gdzie udostępniono informacje o konkursie:
·         odpowiedź na pytanie „Który z prezentowanych projektów bardziej przypadł Ci do gustu i jaki jest Twój pomysł na jego udoskonalenie”:
·         e-mail:


Regulamin

1. W konkursie mogą brać udział osoby zamieszkujące na terytorium Polski.

2. W konkursie wygrywają dwie osoby, które zostaną wylosowane spośród wszystkich zgłoszeń.

3. Każda wylosowanych osób otrzymuje dwie książki. "Scrapbooking. Zdjęcia w niezwykłej oprawie oraz "Układanie kwiatów. Kompozycje na każdą okazję." 

4. Konkurs trwa tydzień od dziś 06.10.2016 do północy 13.10.2016. Wyniki zostaną ogłoszone 14.10.2016.

5. Osoby, które nie spełnią zasad konkursu nie wezmą udziału w losowaniu.

6. Osoby, które wygrają zostaną poinformowane drogą elektroniczna. W przypadku braku odpowiedzi po trzech dniach zostanie przeprowadzone ponownie losowanie. 


POWODZENIA :)

10 komentarzy:

  1. Wyczarowałaś przepiękne rzeczy! Pudełko ze zdjęciem skradło moje serce - jest śliczne!!!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Imię: Paulina
    link do miejsca, gdzie udostępniono informacje o konkursie: http://galeriarzeczyladnych.blogspot.com/
    odpowiedź na pytanie „Który z prezentowanych projektów bardziej przypadł Ci do gustu i jaki jest Twój pomysł na jego udoskonalenie”: Projekt drugi, ponieważ skończyłam roczną szkołę florystyczną i kocham kwiatki. A drugi powód to te kuleczki z włóczki. Są urocze. A dodałabym trochę zieleni do projektu - ożywiłby bardziej i koniecznie żywe roślinki :)
    e-mail: paulyntolyna@gmail.com
    fb: polubione jako Paulina C.

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko, Najlepsze Życzenia z okazji Twoich Urodzin! Piękny torcik, taki bardzo dla Cibie.Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Wprawdzie urodziny miałam kilka miesięcy temu, ale nic nie stoi na przeszkodzie, abym przyjmowała życzenia cały rok. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Przepiękne prace!!!! Kompletnie nie moja tematyka jeśli chodzi o książki niestety... Ale Ty to kobieto masz talent!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w konkursie. Ja nie przystępuję do zabawy, bo nie zajmuję się proponowanym w książkach technikami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1860212340879570&set=a.1453694261531382.1073741828.100006724650461&type=3&theater
    Bardziej przypadł mi do gustu projekt nr 1.Całość jest przeurocza i taka "rodzinna".Dodałabym jedynie beżową tasiemkę na krawędziach pudełka,aby zakryć miejsca w których widać drewno.
    pola03081993@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tylko pokibicuję, bo książki nie z mojej tematyki :)
    Scully16 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Imię:
    Patrycja
    Link do miejsca, gdzie udostępniono informacje o konkursie:
    https://web.facebook.com/tomaszewskapatrycja28/posts/320683308298982?pnref=story
    3. Który z prezentowanych projektów bardziej przypadł Ci do gustu i jaki jest Twój pomysł na jego udoskonalenie”:
    Kocham ogród, kwiaty a więc tort skradł moje serce, a na myśl o tym co mogłabym wyczarować u siebie dzięki podobnym inspiracją bije mi ono jak szalone. Bardzo podoba mi się u łożenie kwiatów na torcie i fajnie współgrają ze strukturą kulek. Jednak jakbym mogła coś zmienić... kolor kuli. Postawiłabym na błękit- różne odcienie. Wydaje mi się ,że ten róż i biel trochę się zlewają. Błękit pozwoliłby zachować bardziej kontrast.
    mail: tusqa18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, pudełko wspomnień jest po prostu przeurocze! A ta różowa, włóczkowa sukienunia najzwyczajniej w świecie mnie wzruszyła. Przypomniała mi jaką malutką dziewczynką byłam kiedyś i jaką chciałabym kiedyś mieć...
    Od kiedy tylko pamiętam to zawsze biegałam na wszystkie warsztaty rękodzielnicze, ale takich urokliwych rzeczy jeszcze nie robiłam.
    Magdalena
    sz.p.jezow@gazeta.pl
    Profil Wydawnictwa RM polubiony
    informacje opublikowałam na swoim profilu FB- https://www.facebook.com/profile.php?id=100011233216084

    OdpowiedzUsuń