sobota, 17 grudnia 2016

Wyniki konkursu



  Dziękuję wszystkim, którzy postanowili powalczyć o książki (klik).  Był to ostatni z cyklu konkursów z wydawnictwem RM.  Mam nadzieję, że osoby, które do tej pory wygrały tchnęły nowe życie w swoje prace. Ja, co uważam za swój wielki sukces, nauczyłam się szydełkować. 
  Przypomnę nagrody w konkursie. Do przygarnięcia wytypowałam dwie książki: "126 motywów szydełkowych" i "Klasyczne koronki szydełkowe". Bardzo chciałam zdążyć z konkursem przed świętami, aby obdarowana osoba, mogła w zaciszu swojego domu delektować się nowymi pozycjami w świąteczne wieczory. Jeśli Poczta Polska nie zawiedzie książki  dotrą na czas :)

  Zanim przejdę do losowania przedstawiam  kadr z filmu "Legendy Polskie. Jaga". Filmy z cyklu "Legendy Polskie" serdecznie polecam w szczególności nowe odsłony dobrze nam znanych ponadczasowych utworów. Wprawdzie szydełkowanie jest wspomniane w nieco ironiczny sposób, ale wywołało u mnie uśmiech ;)

Żródło zdjęcia: kadr z filmu
Nie przedłużając przechodzę do ogłoszenia wyników :)





5 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwycięzcy :)
    Cieszę się, że tu trafiłam :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gartuluję! Szczęściara :)
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)) Uli życzę owocnego szydełkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak! Będzie się na pewno miło szydełkować! Cieszę się niesamowicie!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń