środa, 11 stycznia 2017

Chase - maskotka z "Psiego Patrolu"



 Z cyklu "JA I SZYDEŁKO"

  Podsumowując moją szydełkową działalność przyznam, że szydełko wciąga. Ostatnio prezentowałam małego aniołka (klik). Wykonałam również elfa Edwarda i Dziewczynkę z zapałkami (klik). Przebrnęłam też przez czapkę Minionka (klik).
  Postanowiłam postawić kolejne kroki w nowej dla mnie technice i wykonać maskotkę. Ponieważ mój Ulubieniec jest na etapie bajki "Psi Patrol"zdecydowałam się na maskotkę Chasa. 



  Ktoś nade mną czuwa ponieważ wyszperałam filmik z instrukcją powstawania maskotki. Problem tkwił w tm, że instrukcja była po hiszpańsku. Całe szczeście był też opis na blogu, gdzie szczegółowo podawano liczbę oczek w poszczególnych etapach. Wprawdzie pokusiłam się o prztłumaczenie go (Tłumacz Google), ale to co sie stało z tekstem wywołało u mnie falę śmiechu:) Nie bedę przytaczać tych śmiesznych określeń, bo nie wiadomo do czego je odnieść nadmienie jedynie, że pojawiły się zwroty "o temperaturze topnienia" i "podwójnej wysokości narzeczonej".


Link do filmu https://www.youtube.com/watch?v=olzUYMUsJK0
Link do bloga http://amigurumilacion.blogspot.com.es/2016/03/patrulla-canina-amigurumi-tutorial.html

  Do gotowego projektu dodałam kilka szczegółow, ale o tym napiszę poniżej. Ponieważ jest to moja pierwsza szydełkowa maskotka nie ustrzegłam się błedów, całe szczeście nie miały one destrukcyjnego wpływu na wygląd pieska z "Psiego Patrolu".



Niezbedne umiejetności do wykonania maskotki:
⇨ magic ring,
⇨ wykonywanie półsłupków,
⇨ wykonywanie półsłupków z narzuconą nitką,
⇨ dodawanie półsłupków,
⇨ przerabianie razem dwóch półsłupków (redukowanie),
⇨ wyrabianie półsłupków z zewnetrznego i wewnetrznego brzegu,


Elementy dodane do projektu:

1. Do CZAPKI dodałam odznakę "Psiego Patrolu". Jest to odcisk kremowej łapki na szarym tle. Odznaka została wyszyta łańcuszkiem.


2. Stworzyłam szczegółowe SZEWRONY. Wyszycie gwiazdki do dziś śni mi się po nocach. W tej kwestii czeka mnie jeszcze dużo pracy. Marzyłam o przyszyciu guzików w kształcie gwiazki, ale w stacjonarnych pasmanteriach nie udało mi się takich zdobyć. 



3. Dodałam kilka szczegółow do PLECAKA:
-  dwa włóczkowe światełka: czerwone i niebieskie zrobione na szydełku,
-  odznakę z gwiazdką na wierzchniej stronie,


4. ŁĄCZENIA KOLORÓW na głowie obszyłam łańcuszkiem, poniewaz nie podobały mi sie prześwity.



5. MUNDUR POLICYJNY. Gwiazdkę z przodu wyszyłam i dorobiłam szary pasek, który biegnie przez całe ubranko.


W skrócie pokazałam jak pracowałam z maskotką. Czekam na Wasze cenne rady w kwestii szydełkowych maskotek :) Za wszelkie wskazówki będe wdzięczna. 


51 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy tworzysz Yvonne. Podziwiam, bo ja ledwo z czapką daję radę. :) Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O szydełkowych maskotkach, wykonanych samodzielnie, marzyłam od dawna. Pomysł zaczał intensywnie kiełkować kiedy na drutach dziergałam pierwszego Pingu (klik). Gdybym teraz miała go tworzyć sięgnełabym po szydełko :) Mimo wszystko Pingu zrobiony na drutach wyszedł całkiem dobrze, może kiedys doczeka się szydełkowego bliźniaka :)

      Usuń
  2. Piękna maskotka! Ja przymierzam się do zrobienia jakieś, ale na razie są tylko zamiary :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Tworzenie szydełkowych maskotek jest fantastyczne. Odpręża, zajmuje umysł i pozwala osiagać nowe cele. Myślę, że stworze kolejne maskotki i Ciebie również do tego zachęcam :)

      Usuń
  3. Maskotka jest urocza. Przyciąga wzrok starannością wykonania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję Antonino, tworzenie dla najmłodszych daje najwięcej satysfakcji :)

      Usuń
  4. Ale fajny! Nic dodać, nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nam też się zdarza oglądać "Psi patrol" i szczerze powiem, że powaliłaś mnie na kolana! I ty prosisz o rady odnośnie szydełkowych maskotek???? Jesteś mistrzynią :) Ja lubię szydełkowe maskotki, ale te malutkie detale doprowadzają nie do szału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) myśle, że te detale były ważniejsze dla mnie niż dla mojego Małego Ulubieńca :):):):):):):), ale stworzenie Chasa dało mi wiele satysfakcji. Teraz czekam aż kolejna bajka będzie tą ulubioną. Z obserwacji jednak wiem, że "Psi Patrol" na długo zagościł w wyobraźni Filipa.

      Usuń
  6. Piesek jest śliczny:) i chyba bardzo pracochłonny. Żeby wykonać te wszystkie drobne detale, ozdobniczki, to trzeba mieć dużo cierpliwości. Jeśli chodzi o robienie maskotek, to ja jestem na etapie zbierania opisów i pewnie już tak zostanie;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesek był na tyle pracochłonny, że próbując dopracować wszystkie detale zapominałam o podjadaniu ;) Czyli szydełkowanie odchudza :) Rozglądam się za gazetkami z szydełkowymi maskotkami, ale nie trafiłam jeszcze na nic interesującego. Pozostaje mi uzbroić się w cierpliwość.

      Usuń
  7. Prawdziwe cudo. Moje dzieci uwielbiają tego psiaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta bajka ma to "coś" w sobie, bo dzieci ją uwielbiają.

      Usuń
  8. My też lubimy Psi patrol. Córka najbardziej lubi Rubble'a, a moim faworytem jest Marshall.
    Twój Chase jest naprawdę piękny. Wielkie brawa za odwzorowanie tych wszystkich detali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją faworytką jest Skye, ponieważ lubi różowy kolor :)

      Usuń
  9. Ja też cię podziwiam za te wszystkie dzieła które tworzysz, piesek jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję :) nie było łatwo, ale z efektu jestem zadowolona :)

      Usuń
  10. Wow! Jestem pod wrażeniem! Po tym projekcie w ogóle bym nie pomyślała, że jesteś początkująca w technice szydełkowania a psiak to Twoja pierwsza maskotka! Naprawdę jestem pod wrażeniem, tyle tutaj szczegółów w dodatku drobnych, tyle naszytych ozdób jak np. gwiazdki. I wszystko dopracowane w najdrobniejszym calu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Na początku myślałam, że porwałam sie z motyką na słońce. Film po hiszpańsku i ja początkująca w technice szydełkowania. Doszło do tego, że nie wiedziałam jak niektóre sploty nazwać po polsku, natomiast świetnie znałam, je po hiszpańsku i angielsku. Całe szczęście już wszystko usystematyzowałam.

      Usuń
  11. Przepięknie wyszedł Ci ten psiunio:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, pracuję nad kolejnym pieskiem :)

      Usuń
  12. Rewelacyjny piesek! Napracowałaś się, ale efekt świetny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kapitalna psina! już widzę szczęście na twarzy jego nowego przyjaciela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Ulubieniec najbardziej lubi Marshalla :)

      Usuń
  14. Jaki słodki :) super Ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, mam nadzieje, że w tym roku pojawi się wiecej szydełkowych projektów.

      Usuń
  15. Wśród najmłoszych psi patrol to największy hit, a twój super wyszedł i te szczegóły! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że dzieci uwielbiają "Psi Patrol" :)

      Usuń
  16. a co tu Ci radzić, Ty możesz udzielać porad :) Pies jak żywy z telewizora. Taaak tłumaczenia są genialne, ale jak robi się smutno- można sobie włączyć i dowiedzieć się jakich my operacji szydełkiem dokonujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o tłumaczenia ;)

      Usuń
  17. Genialna maskotka, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, chyba czas na kolejną maskotkę :)

      Usuń
  18. Rewelacyjny !!! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Byc może zmotywuję sie do kolejnych prac :)

      Usuń
  19. Świetny! Uwielbiam jak ktoś dba tak bardzo o detale. Gratuluję zdolności :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na detalach bardzo mi zależało. Momentami czułam się przez nie pokonana, ale ostatecznie jestem bardzo zadowolna z efektu :)

      Usuń
  20. Świetny! Chyba przekonam się do szydełka (póki co robię na drutach) żeby takie cudna robić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przekonać się do szydełka. Skoro znasz już zasady robienia na drutach to z szydełkiem poradzisz sobie bez problemu :)

      Usuń
  21. Fantastyczna maskotka, dopracowana w każdym szczególe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dbanie o detale jest według mnie bardzo istotne.

      Usuń
  22. Robię na szydełku, ale te maskotki to dla mnie czarna magia. Twoje są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Dla mnie szydełkowe serwetki to czarna magia :)

      Usuń
  23. Piękny piesek i bardzo trudny do zrobienia. Ja mam na koncie jedną maskotkę, bałwanka Olafa, ale to jest mało wymagający wzór. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że też marzę o Olafie :)

      Usuń
  24. GENIALNY! Moje dziewczyny 'posikałyby' się ze szczęścia na widok tego psiaka. Tym bardziej, że uwielbiają PAW PATROl;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Mały Ulubieniec też szaleje zą ta bajką :)

      Usuń